Leasing mobilny

Dzięki niskiemu miesięcznemu kosztowi przez cały okres umowy, leasing mobilny pozwala efektywniej planować budżet i prowadzić swoją firmę, nie przejmując się przy tym bieżącymi kosztami serwisu, ubezpieczeń, czy odsprzedażą auta po zakończeniu umowy.

Leasing mobilny w skrócie to:

• finansowanie auta w leasingu;
• niska rata – opłata za rzeczywiste zużycie pojazdu;
• dedykowane pakiety serwisowe rozłożenie w ratach miesięcznych i niezmienne w czasie trwania umowy;
• stałe, gwarantowane koszty serwisowe - brak niespodzianek i nieprzewidzianych napraw podczas eksploatacji;
• wygoda i kompleksowa obsługa – jeden telefon do Centrum Obsługi Klienta w przypadku naprawy serwisowej czy likwidacji szkody;
• pełna mobilność - samochód zastępczy na czas naprawy blacharsko lakierniczej dostępny w serwisach współpracujących z Getin Fleet.

Dlaczego ofertę leasingu mobilnego w Getin Fleet?

• Gwarantujemy atrakcyjne finansowanie dzięki wsparciu najbardziej dynamicznie rozwijającej się polskiej grupy Getin Noble Bank S.A.
• Nasi eksperci posiadają doświadczenie i praktyczną wiedzę w obsłudze i zarządzaniu dużymi flotami pojazdów.
• Zapewniamy flotowe rabaty na samochody i rozbudowaną sieć sprawdzonych dostawców.
• Oferujemy konkurencyjną ofertę serwisową i ubezpieczeniową dzięki skali działania Grupy Getin Noble Bank S.A.

Korzyści dla Twojej firmy i Twoich finansów
 
PROFITY FINANSOWE
 
• Leasing mobilny wiąże się jedynie z płatnościami  za rzeczywiste zużycie pojazdu, a wykup pojazdu jest jedynie opcją.
• Dzięki wysokiej wartości końcowej pojazdu płacą Państwo niskie raty finansowe przez okres leasingu.
• Cena odkupu jest z góry ustalona i zawarta w umowie.
 
ZYSKI PODATKOWE

• Od strony podatkowej i księgowej to leasing operacyjny z rynkową wartością końcową pojazdu.
• Pełne odliczenie podatku VAT od raty serwisowej wraz z ubezpieczeniem.
• Łatwiejsze i tańsze zakończenie umowy.

KORZYŚCI SERWISOWE

• Pakiety serwisowe do wyboru:

MINI – rozłożone w ratach koszty przeglądów okresowych pojazdu zgodnie z zaleceniami Importera.

MAXI – rozłożone w ratach koszty przeglądów okresowych pojazdu zgodnie z zaleceniami Importera oraz wszelkich
            napraw mechanicznych w okresie umowy leasingu.

• Koszty przeglądów i napraw mechanicznych ujęte są w miesięcznej racie, która jest z niezmienna w czasie trwania kontaktu.
• Ryzyko przekroczenia budżetu serwisowego ponosi nasza firma.
• Zarówno przeglądy jak i naprawy mechaniczne wykonywane są w autoryzowanych stacjach obsługi.
• Wystarczy jeden telefon do naszego Działu Serwisowego w celu umówienia się na wizytę w serwisie.
• Przebiegi nawet do 250 000 km w czasie trwania umowy leasingowej.
 
CIĄGŁA MOBILNOŚĆ

W przypadku szkody komunikacyjnej dzwonią Państwo na dedykowany telefon Assistance, który działa 7 dni w tygodniu/24 godziny na dobę. Otrzymują Państwo pomoc w każdym zdarzeniu i przeprowadzimy pełny proces likwidacji szkody komunikacyjnej. Na czas naprawy blacharskiej dostarczymy bezpłatny samochód zastępczy, który dostępny jest w naszej sieci naprawczej.